tiistai 7. huhtikuuta 2020

Asiakastilaisuus suunnitelma

Valitsimme mary kayn mutta vaihtoehtoinen oli myös avon, oriflame, partylite ja dermosil.
Mary kaylla on monipuolinen valikoima meikkejä ja ihon hoito tuotteita, olemme kuulleet merkistä hyvää ja on hyviä kokemuksia.
Aihe: Mary Kay brändin esittely
Tarjottavat: mokkapaloja ja mehua
Ajankohta: Alun perin tarkoitus oli pitää ennen kesälomaa, mutta Koronan takia brändin edustaja, kenen piti tulla esittelemään merkkiä ja tuoda näytteitä, ei halua tulla nyt keväällä  ja siirrämme tilaisuuden syksylle.
Aluksi me kerromme miksi valitsimme tämän merkin ja kerromme mitä ihonhoito ja kauneus merkitsee meille. Tässä välissä saa ottaa tarjottavia ja mainitsemme niistä. Kun olemme omat mielipiteemme kertoneet, annamme vuoron edustajalle. Hän kertoo merkistä ja sen historiasta, esittelee tuotteita yms. Hän tuo myös näytteitä, joita saa kokeilla, katsella ja tutustua. Hänen kauttaan on myös mahdollista tilata tuotteita. Lopuksi ajattelimme vielä että vapaaehtoisille voisi laittaa kasvonaamiot. Kun tilaisuus on lopuillaan, kiitämme yleisöä ja tietysti myös edustajaa.
Olemme ottaneet yhteyttä edustajaan ja tutustuneet merkkiin ja sen historiaan ja tuotevalikoimaan. Valitsimme tämän brändin, koska se oli kiinnostava ja laaja ja tuttu entuudestaan.

Budjetti: mehu 3€, mokkapalat 10€, pahvi mukit ja lautaset 4€.
Yhteensä 17€. ALV: 17 x 0,24 = 4,08€
Muuttuvia kustannuksia olisi tuotteet joita esittelemme, mutta saamme ne sponsorin kautta, joten muuttuvia kustannuksia on vain tarjottavat. Kiinteitä kustannuksia ei ole.
Liikevaihto - kustannukset = tulos
0€ - 17€ = -17€


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti